heelg! :)

Jappp, nu har den efterlängtade helgen kommit :D Idag såg vi på skolbio. Det var en fiöm som hette Son of Rambow.
Den var ganska bra och gullig:) Men lite seg tyckte jag ändå attt den var. Ja, sen åkte jag in till stan och hälsade på matilda och hennes klass. Det är värkligen en störd klass!! Speciellt ville , hahha :)
Ja, ocg sen gick jag på stan med matilda och py<3 Jag köpte en väska :)


Min väska  fast jag köpte en svart ( hittade ingen bild på svart) Så vad tycker ni? Snygg/ful?
Ja jag åkte hem vid halv 7 tiden så nu e jag über trött.. Nu orks det inte skriva någe mera :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Heeelt okej !! :)

2009-04-18 @ 14:26:33
URL: http://avenietshtor498.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0