Lov! - eller vad man nu ska kalla det..

Ja, imorrn är vi lediga från skolan så man kanske inte ska kalla det 'lov' men endå :P
Idag hade vi miljödag i skolan, det var ganska kul :) Jag fick stå och baka bröd och koka ört te :) Det var iallafall bättre en att stå och räfsa löv hela dagen :)  Och juste!! Kanske ska berätta att jag har fått min efterlängtade mobil!! :) Skita snygg är den :) Och bra, fast fick reda på att det är den mobilen som ger mest strålning :O Så jag har den avstängd på nätterna och så... Men jag är glad iallafall :) Ikväll ska vi typ gå på restaurang med några försäljare som mamma och pappa känner. Ska inte bli kul ''/ Jag ville gå med någon vi kände och ha det kul vid fridhems majbrasa, men icke sa nicke!!
Vi ska typ åka ut förbi klintehamn någon stans!! Fatta  vad långt bort det ligger!! Typ 5 mil!! Åhhhh, vill värkligen inte ''/
jag återkommer om hur det bli lite senare.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0