Minisyster- blivande innebandy proffs??

Ja, idag var jag och tittade på när minisyster spelade Påskcupen eller BRS-cup som det oxå kallas.
Dom vann 3 av 3 matcher!! Minisyster spelar ju i IBK f 00/01 . Hon är ganska duktig faktiskt :) Blivande proffs, vem vet??
Ja och i södervärnshallen finns det ju alltid massa folk, jag hittade Vendela med några kompisar, Saga, Natta, Vanessa och Elin. (Natta, Vanessa och Elin spelade precis då, vann med 6-5 tror jag. )  Sen kom även Matilda som jag gick runt med en stund i väntan på Py, när hon kom gick vi in till saga  och dom andra sötnosarna, det var riktigt kul, vi gick runt, tittade på när syskonen spelade och hade allmänt roligt :)
När minisyster var färdig gick vi hem till fammo och faffa. Vi åt kvällsmat där hela familjen på kvällen. Mummsigt!<3
Sen såg vi på 'Halv åtta hos mej' Det e ganska bra tycker jag :) Hon Anna är en riktigt dryg typ, ''/
Men iallafall, jag längtar ihjäl mej efter min nya mobil!!!!
Typ 1 vecka kvar nu... Det är bara att hålla ut!
Nu orkar jag inget mer, det är så j*vla varmt så det finns inte!! Jag tror attt jag svettas, ALVARLIGT! :O 
Urssschh, herregud! Nu ska jag gå och ta en varm dusch :) , eller vänta.. en KALL dusch låter myccket bättre! :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0