Våren har kommit!!

Ja, herregud va det var varmt idag då!!! I solen var det 22,9 grader när jag tittade! Fast det fönstret sitter ju mitt i solen...
Aja, vi åkte ner till glassmagasinet idag:) Det var mummsigt och mysigt<3
Nu har jag städat lite och snart ska vi äta. Tacos, jag hatar tacos.. alla tycker väll att jag är galen, men men.
JAG HATAR DET!  Bläää :O)
Ikväll ska vi va hemma och mysa bara vi tjejer. Pappa är på någon middag så det blir bara vi ikväll :)
Vi ska se på robinsson-09. Ser ni på det?? Jag tycker att det är ganska bra.. Det var ju jääätte länge sen det va sist.
Det va typ 04 eller något.
Jaja, jag längtar ihjäl mej efter min mobil!! Har köppt ny som kommer om 2 vekcor :)
Min andra mobil va helt kass, helt DÖD.
Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten !<3


    <--- Min nya mobil, betald och klar:)<3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0