Det går bara inte!

Det är helt omöjligt för mig att blogga nu, känns som det iallafall! Nu har det gått typ 3 dagar igen... Men så kommer det vara nu i början, jag måste vänja mig vid alla tider och scheman och så..  Menmen, imorgon drar vi iallafall till Gotska Sandön :) Ska sova i stugor och så, ska bli mysigt! Jag ska sova med Olivia, Fanny och Hanna. Kommer bli fett skoj! Kanske smiter in till killarna någon gånh också? :) Hahah! Idag åkte jag till  ÖoB med Olivia, Andeen och Emil och köpte godis, läsk och lite sånt till resan :) Fast ska upp till affären sen och köpa mera mat och så.. Kanske ska träffa Olivia ikväll igen, men vi får se! Pusss

Vii sötnos<3 Älskar dig gumman.. (Flummis bild på mig..)


Skiiit gammal bild! Olivia söt som vanligt <3


Haha, pytte bild på sööt<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0