Me like!

Presenter är det bästa jag vet! Har fått massa saker från Tyskland och pengar och allt möjligt mer! Pappa håller på och grillar och P & P, Christoffer, Sanne har precis kommit hem! Så nu har vi lite folk här och present högen är högre än väntat :) Jag ♥ Presenter! Matilda är oxå här, hon sover nog här oxå, ska bli mysigt..  Har bytt kläder typ sjuttielva gånger för att prova allt och så :) Allt har passat perfekt! Bara idag har jag fått 600 kr som jag ska shoppa loss för, mohahah! Får fler presenter imorgon med, hihihi, känner mig lite bortskämd, men jag fyller ju faktiskt år! :) Eller hur?? Nu ska jag och bästa ut och göra något.
Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0