Sommarlovet redan slut?!

Det är redan sommarlovets sista dag.. Vilket känns tråkigt, men gud vad snabbt det har gått! Eller hur? Det har typ gått mer än 2 månader men det känns som en vecka max! Shiit vad tiden går fort.. Nu har jag iallafall ätit lunch, eller lunch och lunch, tog först lite fetaost bitar och så har jag ätit 2 ägg. Inte tillsammans då! Hahah, sånna dåliga smaklökar har jag inte! Fast jag gillar inte ägg så mega mycket.. Men dom är okej plus att dom är skit nyttiga, så det skadar ju inte :) Matilda kanske skulle komma sen också :) Men hon har ju jobbat där hemma sen 8 så jag förstår om hon är trött! Men vi får se hur det blir sen, hon riger väll om hur det blir. Kiss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0