Varning för låååång lista!

Namn: Sara Jakobsson
Födelsedag: 8 Augusti
Ögonfärg: Blå/grå 
Hårfärg: LjusBlond
Längd: 1,55 kanske?
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Lejon
Sko storlek: 37-38 
Är dina föräldrar skilda: Nej!
Dina rädslor: Mörker, döden och äckliga ber&dal banor!
Mål för det här året: Hade godisförbud från Januari till Juni men det gick ju sådär, haha ''/
Mest använda fras på msn: ojoj, jag vet inte?
Det första du tänker på när du vaknar: Vilken dag? Vad är klockan?!
Dina bästa kännetecken: Jag har ingen aning..
När går du och lägger dig: Nu på lovet blir det ju mellan 12-3 kanske?
Bästa minne: Hahha, jag och Matilda har ett minne från dagis! Felix kommer cyklande, Vi: Heej Feelix! Felix: vafan saru? Gissa om vi blev rädda? Hahha!


Favorit...
Färg: Nu på sommaren, starka färger som rosa, gult, blåt.. Men jag gillar nog alla färger!
Mat: Lasagne! ,och grillat med mammas potatis-och ruckola sallad med fetaost, tomat och oliver!
Djur: Hund
Glass: Lakrits kulglass på Glassmagasinet
Godis: Sura nappar och hallon-lakrits döskallar!
Sallad: Grekisk
Bokstav: Z
Nummer: 13
Tuggummi: Melon
Helgdag: Lördag!
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: öhh, mint..?
Radiostation: MIX MEGAPOL
Parfym: Min puma!

Vad vill du bli när du blir stor: Reseledare, eller ha en egen restaurang! Jo.. Jag vill nog bli kock!
Hur vill du dö: Stilla och inget lidande..
Vem av dina vänner är mest lik dig: jo, det skulle nog vara Matilda det..
Vem är högljuddast av dina vänner: Moa helt klart!
Vem får dig mest att skratta: Hahha, Matilda mest!

Vem har du känt längst av dina vänner: matilda där med..
Vad är den bästa känslan i världen: När man inte har något att oroa sig för, man är lycklig!
Hur länge tror du att du kommer leva: Jag vet väll inte, länge hoppas jag..
 

Har du någonsin...

Varit kär: Om jag har!
Rymt hemifrån: Jo, en gång när jag var sur på mamma, haha!
Föreställt dig ditt ragg naken: Hahha, säkert ;)
Skolkat: Jorå, någon gång..
Sovit utomhus: Japp, under bar himmel! Skit mysigt..
Gråtit i skolan: Jo..
Spytt i skolan: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Säkert!
Sett en död människa: Jaa, något som jag aldrig glömmer!
Druckit alkohol: Hahha, smakat har man ju..
Ätit sushi: Nej, faktiskt inte!
Varit på scen: Haha, jorå!
Snattat: Nej, aldrig
Retats: Jaa

Blivit nerslagen: Haha, på skoj kanske!

Brukar du...
Svära: Joho,
Sjunga: Ja, gud ja!
Tycka att du är attraktiv: Nej, men ibland när jag är på riktigt bra humör kan jag vara rätt nöjd över hur jag ser ut..!
Komma överrens med dina föräldrar: Nja.. Oftast
Vara rädd för åskan: Nej, så länge jag inte ser blixten!
Vara rädd för blixten: Alltid!
Spela något instrument: Nej, spelade piano förut..
Lyssna på iPod: Japp, en iPod Touch tillomed!
Gå till kyrkan: Nej!


Pepsi eller Cola: Vad som..
McDonalds eller burger king: Donken!
Choklad eller vanilj: Choklad
Jordgubbar eller blåbär: Blåbär, älskar blåbär!
Kött eller veg: Kött..
Tv eller film: Båda!
Adidas eller nike: Blir nog Adidas här.. 
Kinamat eller mexikanskt: Mexikanskt
Kakor eller paj: blåbärspaj!
MTV eller VH1: MTV
Blind eller döv: Döv

Kan du...
Gå ner i splitt:
 Haha, kunde!
Skriva med båda händerna: Jo, men blir skitfult med vänstern!
Vissla: Johodu!
Blåsa en bubbla: I tuggummi? Aa..
Rulla din tunga i en cirkel: Haha, japp!

Ha dina ögon i kors: Kan väll alla?
Nudda näsan med tungan: Näääästan!
Dansa: Jorå, inte så snyggt kanske..!
Äta vad du vill utan att oroa dig: Igentligen inte..

Vem var den senaste personen...
Du pratade i telefon med:
Mamma
MSNade med: Oj, det vet jag inte..
Du kramade: Tobbe
Du skällde på: Lillasyster

Senast du...
Skrattade: Igår kväll
Såg en film: Igår..
Tuggade tuggumi: Imorse
Drog ett skämt: Hahha, igår!
Sjöng en sång: Nyss!

Hur många kuddar sover du med: 5 mohahah!
Dricker du mjölk: Euuw! Aldrig!
Person du hatar mest: Snusgubben!
Hur många signaler ringer det innan du svarar i telefon: Hahha, 2-5 ?
Är du ett hälsofreak: Kan man nog inte säga nej..
Vilket väder tycker du är värst: Regn eller hagel i motvind!
Lekte du med barbie som liten: Joho, alltid!



Shit, bara den här listan tog 30 minuter! Hahha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0