07:17

Morrnmorrn sweet! Idag är jag på topp humör, vet inte riktigt varför? ;o Men jag ska iallafall njuta av dagen, för på sista tiden har jag vart rätt spänd och irriterad. Så idag känns det riktigt bra, halsen känns bättre och det betyder ju att jag kan sjunga i luciatågen igen! Förut har det ju vart typ heeelt omöjligt! Tappar typ rösten hela tiden, snyggt va? Menmen, nu ska jag kila upp och fixa iordning mig det sista inför skolan. Kan inte komma för sent idag eftersom att gympan börjar 8.00! Men jag hoppas att jag uppdaterar när jag kommer hem, måste komma ihåg det! PUSS





Ser fett trött ut, men skit samma ;) Outfiten idag är mörkgråa jeansleggings, vitt linne och rn grå Champion över det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0