20.22

Sitter i sängen med Emil och Viktor. Surfar runt på nätet lite och så.. Men idag har det vart en bra dag. Luciatåg igen, och imorgon är det inför hela skolan på morgonen :) Kulkul! Sista läxan var det idag också, ingen läxa tills jullovet! WOOHOO! Okej, stämmer ju för alla utom mig ;s Jag kommer ju att få fett med läxor som ska göras till thailandresan! Tänker ju inte ta med några läxor dit.. Menmen, längtar verkligen tillbaka dit, vem gillar inte lata dagar på en lång vit stran med hur blått vatten som helst?! Solen som skiner, 40º i skuggan, en kall cola i handen. Vad mer kan man begära liksom, PARADISET! Jaja, 5 veckor dit, lång tid.. Men jag pratade nyss med min Farmor. Hon hämtar mig klockan 1 imrogon, sen ska vi hem till henne och baka lussebullar! Det seriöst godaste i världen, skulle nog kunna leva på det! Ett tag iallafall, haha ;) Nu får det räcka för ikväll, eller just nu iallafall. PUSS


Me and Moa idag, älskarey! :)<3








Kommentarer
Postat av: OLESSIA

fin blogg!

2009-12-11 @ 18:26:53
URL: http://oleno.blogg.se/
Postat av: Moa

2009-12-12 @ 11:12:27
Postat av: Moa

oooj sorry för den där kommentaren råkte trycke fel men endo Älskar diiig meed gums <333

2009-12-12 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0