GODMORGON SÖTASTE LÄSARE!

Ja, godmorgon! :) Idag är jag på bra humör och jag har lite tid över så jag hinner blogga lite snabbt. Ja, vad som gäller idag sa jag ju igår, en chill dag i skolan. Och inga läxor på hela veckan! Och på Torsdag är det sista dagen i skolan. Sen blir det jullov! :) 3 veckor tror jag att det är, sen börjar vi den 8 januari. Och då går jag en vecka i skolan, sen åker vi! Kommer att bli bäst! :) Längtar så jäkla mycket! Menmen, det är typ en månad kvar, det låter som så lite när man säger så? ;o MEn det är ju bara 10 dagar kvar till julaffton också. Tiden går ju sjukt fort! Men nu ska jag se på Julkalendern, PUSS


Ser ni var brun jag var här? :o







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0