GODMORGON!

Ojojoj, dålig update dom senaste dagarna..:/ Menmen, jag sov ju över hos Matilda i Fredags. Vi hade jättekul hela kvällen! :) Sen på Lördagen drog vi in till stan och gick där några timmar. Jag hittade världen sötaste klänning på BIKBOK! Hur gullig som helst! Den var svart och ganska tunn, gick ner till lite över knäna och så var det något svart mönster uppe. Och så hade den inga axlar. Sjukt sööt! :) Den vill jag ha på julafton! Jag SKA ha den! Den kostade 500kr men det var typ 30% så det borde bli... typ 350kr? Inte sååå dyrt? :) Jaja, sen åkte vi hem till matilda, packade lite och så. Sen åkte vi hem till mig och så sov vi här igår! Mysigt värre! :) Vi hade en toppen kväll iallafall, gick och la oss vid halv 2 tror jag? Och ändå var vi uppe vid 9! ;o Applåååd licksom! :D Aja, nu sitter jag vi datorn och matilda läser en bok, haha :) Vi ska väll göra något snart för matilda ska hem vid lunch. Jag ska storstäda idag, fy.. Man det behövs verkligen, kan inte skjuta upp det mer nu! Igentligen sa mamma att jag skulle få gå en snabbis på stan idag också, men jag tror att hon ångrade sig när hon såg mitt rum.. Ojsan..! Ja, men jag kanske får gå en stund en då? Det är ju licksom julafton om 4 dagar, på Tosdag! ;o Shit! Redan? Menmen, vi hörs nog sen! PUSSS


SAARA


älskar dig bästavän!


vi föralltid!


hahha, Matilda <3 Sara

Tack för den här helgen 'matilda! Du är bäst och vi har haft det så kul och mysigt tillsammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0