Black or White

Har precis kommit hem från stan med Matilda. Har bara köpt julklappar och inget annat! :) Men pengarna på mitt kort börjar ta slut snart´, har ett par hundra kvar.. Så jag och mamma pratade om att jag kanske kan få halva barnbidraget i månaden iallafall, dvs 500kr. Inte mycket, men det räcker. Så slipper jag be om pengar sen när dom på kortet är slut! SKulle ju vart skönt att veta att det kommer in pengar i slutet av månaden, så att man vet att dom finns där. Det är en trygghet för mig iallafall, jag hatar att vara pank! Vi har inte bestämmt mer ännu, men mamma sa iallafall att hon skulle sätta in en liten julbonus åt mig, så att jag kan köpa alla julklappar som behövs :) Bra! Vem vill köpa julklappar för sina föräldrars pengar och sen ge bort liksom? Man vill ju köpa allt själv! Eller hur? Roligare så.. Menmen, idag är det andra advent, vilket betyder att det är 2 veckor kvar till fjärde advent, den 20. Sen är det bara 4 dagar kvar till självaste julafton! :) Shiit, det känns som om det var sommar igår liksom? ;O Vart f*n tar tiden vägen? Men jag lovade er bilder på min outfit idag också, och jag är en sådan person som håller mitt ord! PUSS


flummis'

Just right, hahah ;)


outfit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0