Jag ser det snöar, hurra!

Ja, nu ligger snön vit över gotlands alla gator. Så fint, fast skitkallt! Jag fick skjuts av A en bit hem, sen gick jag resten av vägen. Det var svinhalt kan jag bara säga! Haha, ramlade några gånger, sen gav jag upp och gick istället ;) Stannade upp några gånger på vägen. Lyssnade i det tysta. Tittade runt omkring mig, inga bilar, inga folk, bara vitt, vitt och vitt. Känndes mig så levande, sen började jag gå igen. Gud vad jag har längtat efter vintern! Snöflingor som faller stillsammt, knarret under fötterna när man går, landskapet som förut var grått och trist, är nu helt vitt. Så fint! Jaja, nog baddlat om snön nu! Låter ju som värsta poeten! Hahah! Hade ju bara mobilen med mig, och den var död så blev inte några bilder.. :/ Ikväll är det träning iallafall, kul. Men ja, med mi tå är det ju lite värre. Men man får väll bita ihop helt enkelt? Jo, bäst så. Igentligen så skulle man väll åka ner och röntka, men nej.. Fick iallafall med mig hem alla läxor som ska hinnas med innan thailand idag! Typ 35 tal i matten, några kapitel i engelskan, svenskaboken och så. Så nu har jag en hel del att göra! Kul! NOOOT.. Menmen, sitter och chattar med A, lyssnar på music och typ dricker vatten, haha :) Ja, det var väll allt för just nu.. Här får ni lite bilder på outfit idag, Pusshej


Facelook, kör på faoundation och mascara idag.


Onädig bild ;)


Hela outfiten


Outfit består av:
- Vitt linne
- Vit tun blus
- Svart cardigan
- Mörkgrå jeansleggings
- Vita strumpor, Svarta Uggs och vanliga vita jackan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0