JAG VILL HA JUUUL!

Ja, precis så är det, JAG VILL HA JUL! Varför måste man vänta så länge? Kunde inte Jesus vara för tidigt född eller något?! Haha, jo det hade ju vart bra! ;) Men nu har jag iallafall gjort en ny önskelista, inte snygg direkt eftersom att jag gjorde den som hasstigast på paint, haha! ;s Menmen, den får duga just nu. Kommer inte på fler saker just nu, även fast jag har sagt att jag önskar mig mycket mer.. Men jag får ju inte önska mig för mycket heller, eftersom att vi åker iväg om typ 5 veckor! LÄÄÄÄNGTAR! Kommer juy bli über skööönt! Kommer sakna doggy bara.. :'( Och alla sötnosar här hemma då, haha ;) MEn jag kommer ju inte ha med mig min dator ner efersom att den är stor som ett hus, 19 tum ni vet? Palla bära runt på den liksom! Ja, det skulle ju vart lättare med en liten Appel mini dator eller något sådant, men nu har jag ju som sagt var en 17 tums compaq.. STOR! Men får väll gå ner till något internetcafè om det nu finns där. Det borde det ju finnas tycker man? Men eftersom att vi ska bo på en ö utanför Phuket som det typ inte änns är någon träfik på så vet man ju aldrig.. :/ Annars så får man väll ta färjan in till Phuket, 10 minuter är ju inte så lång tid! Men har jag visat hotelet för er föresten? Här kommer länk!
http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Asien/Thailand/KohKhoKhao/Accomodations/Pages/KhoKhaoIslandBeachResort.aspx
  
Hahah, lååång länk, men jag är ingen hejjare på att fixa så där snyggt ;) Någon som kan lära mig? Men nu tror jag att jag ska läsa lite bloggar och smsa med söt. Godkväll!♥

fuck you! ;)


BÄSTAVÄN


Hahah, var ju tvungen att lägga ut den här också, snygg va? NOOT..





Kommentarer
Postat av: Moa <333333

undrar på önskelistan.... Nintendo ds I typ lr bara vanligt NIntendo ds? :D

2009-12-20 @ 23:10:01
URL: http://flygandeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0