KOMMENTERA!

Jag funderar på att färga håret igen, men i en ny färg. Jag vill liksom ha lite förändrig, jag vill inte vara blondin längre! Det är kul med något nytt nu till nya året :) Eller vad tycker ni? Jag funderar på kanske Jordgubbsblondt, guldblondt eller något i den stilen.. Lite brunrött kanske, fast inte så mörkt..
Som den här bloggen http://melissablogg.devote.se/.
Hon är sjukt söt och jag älskar hennes hår! Tror ni att det skulle passa mig? Eller vad tycker ni att jag ska ha för färg? Kommentera nu, ni har makten i era händer! Hahah ;) Puss

KOMMENTERA





Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hejdu! :) Jag färgade mitt hår från mörkt och har färgat det flera gånger. Så jag vet inte riktigt hur det blir om du är blond, finns kanske risk att det blir lite grönt men då kan du alltid färga det en gång till i samma färg :)

2009-12-30 @ 15:14:43
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Moa <333333

Jag vet inte jag vill ju inte säga ngt som du blir onöjd med.....

2009-12-30 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0