LÄXOR SUGER *****

Satt mig just i sängen med datorn, är sjukt trött men pallar inte att gå och lägga mig än, haha snacka om lat? ;) Aja, träningen gick rätt bra, för att vara sjuk då.. Pratade med Matilda och Saga om fredag lite också, ska bli skitkul! :) Ja, vi tre ska ju sova hos Saga nu på fredag, myyyys! Hoppas att jag är bättre då.. Och vet ni vad jag kom på förut? Jo, att Olivia åker till tobago om en vecka! Och sen är hon borta i typ 5 veckor, och vet ni?! Hon kommer tillbaka till Sverige samma dag som jag åker, den 15/1!! Så vi kommer inte ses på 7 veckor! ;o Liksom, bra att vi prickade in just det datumet! Måste ju säga Hejdå till henne på Onsdag typ. Fy.. Hur fan ska jag klara mig??! Hoppas jag överlever.. Ska snart gå och lägga mig och läsa någon engelsk skitbok som vi ska läsa för klassen på tordag. Jag har ju inte änns kollat i den? Hahah, jag suger på att hålla koll och göra läxor.. verkligen! men har iallafall gjort svenskan tills imorgon.. Och om jag läser lite i engelskaboken ikväll och lite imorgonkväll så borde jag hinna, hoppas jag ;) Men nu håller jag på att däcka framför skärmen! Godnatt♥


SOMMARBRUUUN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0