RESULTAT!

Okej, på bilderna syns det typ inget av den nya färgen.. Men det är typ Koppar eller ja, ljusbrunt. Blev rätt nöjd :) Först så såg det helt orange ut, sen fönade vi det lite snabbt och så sminkade jag mig lite, så nu är jag helnöjd! Tänk vad smink kan göra mycket igentligen? Menmen, det blev som sagt var ingen jätte skillnad, men man ser ju att jag har färgat det. Här kommer en bild iallafall! Som jag sa syns det inte så bra, men jag får försöka ladda in lite bilder imorgon då. Puss


fulfulful..





Kommentarer
Postat av: Moa <333333

AS snyyggt det blev as fiint <333 vill ha design med din nya hårfärg

2010-01-01 @ 22:23:22
URL: http://flygandeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0