SAKNAR!



Saknar dig så sjukt mycket Olivia Johnsson. Kan du inte komma hem nu? Jag klarar mig inte utan dig! Ska jag verkligen behöva vänta tills Februari för att få träffa dig?! Eller kanske om vi har tur kan vi ses på Arlanda, men vad är oddsen för det liksom? 0,00001? Hur kan man ha en sån otur, att jag åker till Thailand precis den dagen då du kommer hem? Det blir liksom 7 veckor ifrån varrandra! Det har gått typ 2 veckor sen du åkte, och det betyder att det är typ 5 veckor tills vi ses! Jag kommer ju att dö av saknad! Snälla kom hem nu, jag behöver dig! Och när du läser det här, så är du förmodligen kvar i varma Tobago på andra sidan jorden.. Jag vill bara att du ska veta hur sjukt mycket jag älskar dig gumman! Du betyder grymt mycket för mig ♥


Kommentarer
Postat av: Moa <333333

Jag veet jag saknar henne också så grymt mkt <3333 vet du när hon kmr hem? Hon KAN JU INTE ÅKA BORT <333 :D :(

2009-12-30 @ 18:05:48
Postat av: olivia

Älskar dig oxå sara. Vet asså kommer längta efter dig så in i hel.... men om jag längtar så mkt efter dig vet jag iallafall att du har det skönt och bra <3 puss<333

2009-12-30 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0