THE CITY TODAY.

Kopierar inlägget från andra bloggen för att spara lite tid, jag som måste skynda mig nu!

Hade skrivit ett ganska lång inlägg, och så förvinner det bara?! FAAAAN! ;s Blir så jävla sur på sånthärt! Idag har jag iallafall vart på stan, och nu måste jag skynda ner och städa rummet! Sak va klart när mamma kommer hem vid halv 7. Men jag hinner nog skriva lite snabbt! Jag har handlat klart alla julkalappar nu, känns välldigt bra :) Jag köpte även lite saker till mig själv (a) Det blev inte klänningen som jag ville ha. Utan det blev en svart paljett kjol från Lindex för 249 kr. Jätte snygg! Och en svart tröja med en sådan där hängig hals på, från Bikbok för 100 kronor ( 50 % rea) Jätte fint tillsammans, så jag är nöjd! :D Kom på att jag kanske borde börja göra läxorna tills Thailand någon dag? Gud, får panik när jag tänker på hur mycket som ska göras! :o Jaja, tänkte börja städa om tio minuter, så nu ska jag titta runt lite på datorn. Puss


gammal bild, menmen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0