Internet dampar!

Gud vad jag stör mig på min dator! Fick äntligen igån internet efter en vecka,så det förklarar den dåliga uppdateringen! Men nog prat om datorn, nu til vad jag har haft för mig idag! :)

Gick upp vid 9 typ, fixade iordning mig och sen vid halv 11 kom Matilda hit :) Vid 12 drog vi in till stan och shoppade lite. Asså det är helt sjukt mycket folk på stan nu! Fullt av trögfattade turister överallt! Det bara vimmlar av dom! Men lyckades hitta en fín midje- kjol och lite presenter till mini syster, hon fyller ju om en vecka. Min lilla lilla syster som alltid har vart så liten ska nu fylla åtta! Asså shiit, ÅTTA ÅR! Det är ju sjukt vad tiden går! Fast snart fyller ju oxå en till person år! Kan ni gissa vem, jo jag! Hahah, fyller om typ 2 veckor :) Hoppa jag får den där hårförlängningen då! Måste, måste, måste ha den! Nä, det är ju bara att hoppas, fast inte för mycket för då kommer jag bli grymt besviken om jag inte får den. Åhh, nu orkar jag inte tänka på det längre. Det får vi se då :) Ja, iallafall så jag och Matilda gick på stan då. Kollade på lite bikinisar, bh:ar och andra saker. Kul! Vi åkte hem vid halv fem, gick upp till affären och köpte lite snask :) Hon sover ju här ikväll så det blir säkert  sent som vanligt :) Kanske ska ut senare, vet inte.. Men nu har ni fått lite uppdatering! Så nu ska jag kolla runt lite på datorn med bästa<3 

Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0