Moppen!

Kom precis upp från badet, sitter och äter lite godis. Det är ju Lördag! Nu tänke jag titta lite på datorn :) Idag har vi hämtat systers moppe! Skiiiiiiiiit snygg! En Peugeot Speedfight 2. Blå, silver och lite röd är den :) Så idag har jag inte gjort något mer än att prova moppen eller jo, vi var på ZooMarket och köpte nytt koppel till lillan eftersom att hon bara biter sönder det andra ;) Vi gick in en snabbis på Vila Outletten och checkade lite. Fanns ganska fina saker där faktiskt! Fast jag köpte inget. Sen åkte vi och hämtade mat på MAX. Det tog apa lång tid för det var bara 1 av 4 fritöser som fungerade! Så vi skippade pommes och tog sallad istället :) Var gott ändå. Fast pommes är ju det godaste fast även det onyttigaste:/
Sen drog MA & PA iväg på fest så jag och systarna är ensamma ikväll, ska bli mysigt! :) Nu ska jah kolla runt på lite bloggar och så! :)

Puss&Kram


Moppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0