Svar på Frågorna!

Vilken är din favoritaffär?
Oj, det blir en svår fråga. Tycker om ganska många affärer. Men Cubus, Veromoda & JC är nog favotiterna :)

När började du blogga och varför?
Jag började blogga i Oktober förra året alltså 2008. Jag har ingen speciell andledning till varför jag började, men jag tyckte att det skulle vara kul att andra skulle få läsa om mitt liv, även fast det inte är så intresant just nu. Hahha!

Vilken är din favoriträtt?  
Där säger jag nog Lasagne & Grillat! Grillad kyckling med mammas potatis- och fetaost sallad slår ju allt!

Vad heter du i mellannamn?
Hihi, pinsamt fula är dom. Lova att inte skratta! Anna Margarea heter jag. ;)

Är du duktig på matte?
Om jag får säga det själv så ja, ganska duktig är jag nog ;)

Vart bor du?
Jag bor i Vibble, på Gotland.

Vilken är din älsklings färg?
Jadu, det kan man ju fråga sig. Jag gillar även här många färger, starka färger som gult, turkos och rosa!

Är du kär?
Tss, jag vet inte riktigt det.. Kär och kär lixom, hahha ;)

Har du någon pojkvän?
Nej, inte för tillfället iallafall!



Hoppas ni är nöjda med svaren!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0