Någon som har ett tips?

Jo det är såhär, Jag har tänkt skaffa hårförlängning ett tag men hittar ingen som passar mej. Har ni kankse tips på någon bra sida eller har någon rentav en hårfölängning som jag skulle kunna köpa? Den ska vara rak och ljusblond. Tror att jag vill ha 45 cm långt, men tipsa gjärna om ni har längre ändå. Det måste vara clip-on och det skulle vara bra om det är clip-on magic. Men det går lika bra båda :)  Äkta hår eller syntet i bra kvallité vore också bra.

Hahha, ni kanske tycker att jag är oförskämd som frågar allt det här men jag vill bara ha lite tips :)
Tack på förhand och ha en bra kväll!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

2009-07-01 @ 12:23:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0