Nu ni!

Nu är det sommarlov igen! Har inte kunnat blogga för internet har inte funkat. Det är väldigt skönt att skolan är slut, speciellt för att man kan sova hur länge man vill! Och det har jag saknat kan jag ju säga! Men sovmorgonen blir inte så som jag hade tänkt för vi har nämligen fått hem lilla Izza! Hon är en 10 veckor gammal Jack Russel valp som älskar att bli kliad på magen och vara ute. Just nu ligger hon här vid mina fötter och sover lungt. Hon är väldigt lugn men sammtidigt väldigt busig! Hon är iallafall världens finaste och snällaste hund! Och av någon anledning älskar hon våran matta i vardagsrummet. Den är fluffig och mjuk så där spenderar hon mycket av sin tid. Hon sover alltid där under soffbordet och bär alla sina leksaker dit. Det är hennes lilla område där hon alltid håller till. Jag lägger nog upp en bild på sötnosen senare någon dag. Nu ska jag gå och natta henne. Sovgott!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0