tillbaka!

Ja, nu är jag på banan igen! Har vart lite hängig den senaste tiden... Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi slutar skolan!! :)
Ska bli så himla skönt med sommarlov!! Fast just nu ser det inte så lovande ut när det gäller vädret. Det regnar och är helt totalt mulet, inte en lite solstrimma finns på himlen! Ja, man kan ju bara hoppas att vädret vänder. Nu är jag iallafall nästan klar med min outfit till skolavslutningen! Hatar att vara sent ute! Men nu är det snart klar, bara lite smycken saknas. Men det går nog snabbt att fixa! Det blir en vit klänning från Lindex och vita ballerinaskor med klack från DinSko:

Tunika Vit DS_242680_A.tifDS_242680_B.tif

                                                                        Klänning: Lindex 249 :-
                                                                           Skor: DinSko 349 :-
  

Ska ha en sjal eller något över om det blir lite kyligt. Sen ska jag locka håret :) Så, vad tror ni? 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0