Varm dag med mycket bus!

Ja, idag är det varmare än någonsin känns det som! Skulle igentligen vilja åka till stranden eller iallafall lagt mej på altanen och solat lite men lillskrutten behöver mycket passning. Har vart hemma med henne själv idag så det har vart mycket lek och bus! Ikväll ska jag iallafall gå på Oleary´s med tjejerna. Det kommer bli mysigt och även kul! I natt sov jag över med bästavän Matilda :) Vi såg på Walander- Hämden. Den var skit läskig! Jag personligen tycker ju inte att Walander är läskigt i vanliga fall, men nu var det annat! Vi satt med kuddar och filtar och blundade! Sjukt läskigt! Men den var väldigt bra faktiskt, bättre än väntat.
Nu måste jag avsluta skrivandet, lillan hämtar skor som hon biter på så nu ska jag se om hon kanske kan sova lite.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0