Hatar att städa!!

Först vill jag säga förlåt för att jag inte skrev igår..
Jag hade innebandy match ute i hemse och sen var vi ute och käkade innan vi såg på melodifestivelen :) Ganska mysigt!
Tyckte ni att rätt låt vann?? Jag tycker inte det!! Jag ville att EMD eller H.E.A.T skulle vinna, men, men.
Opera är inte min stil direkt.. Vem höll ni på??
Det var ju många låtar som var bra så det spelade nog inte så stor roll för mej igentligen. Men den som vann var ju lite annorlunda.. Kanske går bra endå??
Jaja, och idag har jag städat mitt rum. Tråkigt som apa!! Nu är jag iallafall klar vilket är väldigt skönt! :D
Sen ska vi kanske åka till rackethallen och spela tennis eller badmington!! ( vet inte hur det stavas.)
Kul ska det iallafall bli :) Har ju spelat tennis i typ, 1 år så jag är ganska bra om jag får säga det själv :)
Men man ska ju inte skryta!! ;O :)
Ha det bäst!!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0