Men herreguuuud!!!

Så nu var det länge sen igeeeeen!! Fattar inte varför?? Jag har tänkt på att jag borde lägga in ngt men dete har liksom aldrig blivit av. Fy, jag är ju hopplös!! Senast jag bloggade var i Thailand och det var...... 6 veckor sen snart!!!
Herregud vad tidan går snabt!!
Jaja iallafall så har jag då kommit hem från underbaaara Thailand!! Så otroligt mysigt det var!! Vi planerar ju att åka dit igen :) Så det är bara att hoppas!
Och idag så var jag med sötisen Olivia<3 Sen gick jag ut lite och träffade då Viktor och Andrè..
Sen när jag skulle gå hem så började det såklart att snöa!! Och inte lite heller!!! Fy och jag som hade mn nya skinjacka på mej!!
Så nu sitter jag här och skriver och hör på musik. Har tråkigt som fan,


 flumm bild på mej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0