sluta blogga??

ja, det är nästan det jag funderar på att göra.. Det har blivit så tråkigt att skriva blogg och varför ska man göra det om ingen läser den endå?? Så ska jag stänga min blogg?? Vad tycker ni??
Det har blivit några dagar sen jag bloggade igen, jag orkar ju inte!! I början var det jätte kul att ha egen blogg, men nu.. jag vet inte, man tröttnar väll?? Jag beundrar värkligen er som orkar blogga varje dag!! Helt otroligt!!
Så nu är helgen över och skolan har börjat. Fast imorgon är det studiedag :) Vääääldigt skönt!!
Nä nu orkar jag inte mer, ska sätta mej framför TV:n tror jag...
Imorgon ska jag kanske gå på stan eller bara vara hemma med Moa<3

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Najalla

Du ska nog inte sluta helt för då ångrar du bara dig =) Man har dom perioderna då det inte finns nåt att blogga om, jag har haft det.. Man tar en paus och då samlar man nya krafter!



Du får göra lite reklam för din blogg, kommentera mycket hos andra, kommentarer som väcker bloggerskans intresse liksom.. Sen får du lägga upp lite mera bilder, folk älskar bloggar med bilder =)

2009-03-23 @ 21:40:43
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0