Jag hatar att städa!

fyy! Ska man bahöva städa sitt rum när man är ledig och kan umgås med familjen?? Jag tycker inte det!! Men det tycker tydligen mamma och pappa... Dom tvingade mej att städa mitt rum och mini-syster fick sitta vid dator fast att hon har minst lika stökigt som jag!! Men du är jag iallafall klar... Det är värkligen piss tråkigt att städa, eller hur??
Och nu till igår, glömde att lägga in något om hur det blev på kvällen. Det blev bestämt att vi skulle äta med dom där försläjarna endå. Så vi åkte för att möta dom på hotellet:) Det visade sej att vara en riktigt trevlig familj med 2 döttrar i minisysters och min ålder :) Det blev en lyckad kväll på munken och sen gick vi tillbaka till hotellet och där satt vi säkert
1-2 timmar och pratade om allt möjligt. Klockan var runt 1 när jag kom i säng. och imorse vaknade jag kvart över 8 :)
Och ja, sen var det städning som gällde.. nu ska jag gå och mata sköldpaddorna :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0