Ojdå :0

Ja, jag orkade inte blogga något igår. Men matilda åkte hem vid 5 på dagen. När vi vaknade såg vi på skräck film och åt frukost framför TV:n, sen var vi ute och hoppade och blåste såpbubblor :P Det var jätte kul!! Tills matilda la sig i fågelskit!!
hahaha, jag skrattade så jag grät! Sen kom jag på att hon hade min tröja på sej.. :0 Hahaah, snacka om otur va?
Ja, och idag har jag vart i skolan och det var historiens segaste dag! Asså det var helt sjukt tråkigt! :S
Jag har typ brutit foten eller något, det gör så jävla ont!! Jag kan inte gå, hoppar runt på ett ben :P
Nu sitter jag och ser på Sex and the city. Det är apa bra! Har ni sett filmen förresten?? Sex and the city the movie. Den e sjukt bra den med! Nä, nu får det vara färdig bloggat :)

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0