Ajajaj!

Kom hem vid 3 men har inte orkat blogga ennu.. Idag tog vi iallafall influensa- sprutan, gjorde faktiskt inte så ont. Fast jag var ju inte så rädd för den, så jag spände mig ju inte! Jaja, gör ondare nu än då, för när man tog sprutan kändes bara ett stick och sen kändes som om armen typ skulle explodera! :s Haha, fast det gjorde den ju inte ;) Just nu har jag skiiiiiiit ont i armen efter sprutan.. Och så har jag int i huvudet och mår illa, fryser gör jag också! Men dom sa att det var helt normalt och att det borde gå över om 1-2 dagar.. Menmen, imorgon är det ju träning, och vi ska köra tränings- match mot killarna, men jag vet inte om man ska vara med om man precis har fått sprutan? Asså, tänk om man får typ värsa smällen eller så på armen? ;o AAAOOO! Haha, jo vi får väll se.. Och frågestunden, inte så många frågor va? Haha, men ni får ju fråga meeeeeera!! ;o Annars blir det ju inget kul att vara på frågorna! Så komigen, flera frågor ska det bli! Kiss



Skit ful bild på mig.. Hade typ ingen annan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0