Bad bad update..

Först updaten vid 7 på morgonen, andra updaten vid halv 6 nu?! Hahah, grymmt dålig uppdatering idag, bara att erkänna det.. Jaja, idag har jag bara vart i skolan, imorgon är det bad på solberga med klassen också.. Förut tyckte man att det var skitkul, men nu.. Ja, man kanske inte vill visa upp hela sig inför alla? :/ Det borde ju vara killarnas favoritdag, att få se alla tjejer i bara bikini, ja ni fattar! ;) Menmen, vad ska man göra liksom? Men iallafall, sen när jag kom hem från skolan har jag bara 'chillat' och uppvaktat syster Sanne lite, som jag har sagt förut så är hon ju sjuk, febern har gått upp och så.. Stackarn! Nu ska jag läsa lite bloggar och titta runt lite. Kommer en överaskning snart också, kom på det nyss! Spännande va? Haha, missa inte! ;) Byee Bitches



Haha, me and my baby biatch<3






Kommentarer
Postat av: .com

niceeee XD

2009-11-16 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0