Dampdatoooor!

Skrev ett inlägg vid 18 tiden, men det publicerades tydligen inte?! ;s Dampdator..! Aja, har iallafall sett på Idol och Cirkus Möller. När det gäller idol tycker jag att alla är skit duktiga och jag vill inte att någon ska åka ut! :( Menmen, så är ju spelet.. Ja, och det blev alltså ingen träning för mig ikväll, och ja ni fet ju varför. Pratade lite med Matilda också, vi ska nog träffas en stund imorgon :) Fast vi ska höras imorogn och bestämma lite närmre om det hela.. Fast jag kom på att jag måste till stan och köpa nytt smink o.s.v så jag får nog dra med Matilda på en stanrunda! ;) Men det får vi se imoron, så jag säger godnatt till folket och så hörs vi imorgon! Sweet Dreams







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0