VARNING FÖR MÅÅÅNGA BILDER!

Kom hem för kanske en timme sen, har ju vart på stan med bästavän indag! :) Köpte saker, som kommer på bilder sen. Vi hade det jättekul. Tack för en mysig dag Matilda, älskar dig!<3 Nu har jag iallfall fixat iordning mig lite, för det kommer hit folk ikväll, kulkul :) Ja, så det blir kanske inte så mycket update eftersom att man kanske ska vara lite trevlig och inte sitta fastklistrad framför datorn hela kvällen ;) Sitter och lyssnar på musik och syster Sofi kom precis in med en rad choklad, mums! ;) Men ja, kanske kommer något inlägg ikväll, men jag har iallafall förvarnat er för att det kan bli välldigt lite! Nu ska jag äta choklad och checka bloggar, PUSS


Haha, bry er inte om omslaget till boken ;) Det är en kläd-design bok! 75 kr på Bokhandeln

Top Model heter den, haha nu ska ni få se innehållet! ;)

Ja, jag ritar inte bra, men endå :P Såhär ser det ut, ja när dom är klara! Det finns svaga konturer färdiga, så man ritar det andra, skitkul faktiskt ;)

Namunderskrift också! Såklart! ;)

Sminkborttagnings medel, gör även huden friskare! 59 kr på Cubus

Ja, haha gud vad jag ser glad ut då? :)

Faundation  L'OREAL typ 159 på Cubus

Näääärbild, haha ;)

Och här kommer outfit för kvällen!


Jaa, facelook typ :P

Dålig bild- iknow! Men iallfall, svata jeansleggings från Vero Moda och En lila stor blus från Cubus.

Jaa.. Alltså, ser ni hur fet jag ser ut på den här bilden?! ;o

Haha, peace.. ;)

Jag och syster Sofi, hihi..

I love you bebiis<3

chokladbiit

Ja, nu förstår ni rubriken, måånga bilder! Bara jag som gillar det? ;o Tycker bara att det är kul med massa bilder, men tycker ni att det blir för mycket?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0