Förlåt!

Har verkligen inte haft lust eller ork att sitta vid datorn idag.. Det är förklaringen till den dåliga updaten, förlåt! Har sett på idol och lite på Cirkus Möller på 4:an, men sen på nyheterna var jag tvungen att byta kanal för det var filmer på när dom typ mass-slacktade delfiner i japan! SJUKT ÄÄCKLIGT! Stackars delfiner, vad fan har dom gjort japanerna? Åhh, fattar mig inte på sådanna männsidkor! Så grymmt sorligt ju.. :'( Jaja, imrogon ska jag träffa matilda eftersom att det inte blev något ikväll.. Sen på söndag är det match i Hemse mot Hansa.. Vi kommer slå dom, såklart! ;) Menmen, nu pallar jag inte att skriva mer, måste byta tillbaka till 4:an och se om nyheterna är klart nu.. Fyfan..! Puss



Okej, flummig bild, men den får duga!





Kommentarer
Postat av: madde

:P

2009-11-14 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0