Godmorgon Sötnosar!

Förlåt för den dåliga updaten igår.. Men efter träningen åkte vi dirrekt hem till mormor och morfar och åt Kötbullsmiddag! Jag blev så jävla sur på pappa när han sa att jag inte änns fick åka hem och ta en dusch!
Liksom, vem vill komma svettig till en middag där hela släckten är med?! Sen så tänkte jag gå hem, men det fick jag inte! Gissa om jag var sur?! Jaja, nog för igår.. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Jag ska bara vara hemma och mysa med syskonen.. Sanne ska nog åka upp till affärn och hyra en film och lite glass eller något. :) Och vet ni vad? Alla kompisar som förut klagade på att det inte var några bilder på dom i bloggen, blir nu arga och vill att jag sta ta bort dom?! Vafan, bestämm er? ;) Hahaha, men nu har jag inget mer att säga, PUSS


Hahha, gammal osminkad bild på moi!


OCH, GLÖMM INTE BORT FRÅGESTUNDEN NU! FRÅGA, FRÅGA, FRÅGA!






Kommentarer
Postat av: olivia

ja sa bara att du skulle ta bort den bilden som va as ful på mig! <3e

2009-11-18 @ 10:48:47
Postat av: Anonym

1. är du oskuld ?

2. vem älskar du mest av dina vänner ?

3. hur många har du strulat med ?

4. kommer du aldrig färga ditt hår brunt ? ( skulle vart mycket finare )

5. vart köper du dina kläder y smink?

6. kjan d inte börja videoblogga ?

2009-11-20 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0