home!

Är hemma nu efter en match i Hemse.. Som jag sa igår så vann vi såklart! 7-3, woohoo! ;) Någon jävel sköt en boll rakt på min mun, så nu har jag typ en as fet läpp på ena sidan och en normal på andra ;s Snyggt va?! Hoppade nyss ur duschen, har tvättat håret och så.. :) Just nu längar jag så fruktansvärt mycket till Thailand! Det är typ två månader kvar nu.. Jo, EXAKT två månader faktiskt! Hur ska man kunna vänta sån lång tid?! ;o Menmen, det får våll gå.. bättre sent än aldrig ju! Och imorgon är det skola igen.. Fy vad jag inte är på skol-humör nu! Men det är jag ju typ aldrig så..? Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och så, får uppdatera lite senare eller imorgon.. Ja, det märker vi ju sen! Se'ya

Tänkte skicka en hällsning till min gudsyster som ligger hemma och är sjuk i influensan.. Hoppas du kryar på dig snart sötnos!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0