PEPPARKAKSBAK OCH JULMARKNAD

Ja, har dålist samvete för att jag inte bloggade något igår. Men jag hade helt enkelt inte tid! Åkte dirrekt till Farmor och Farfar och bakade pepparkakor, sen kom vi inte hem förens typ nio och då orkade jag inte sätta på datorn.. Var välldigt trött efter den långa dagen.. När vi kom hem såg jag och syster på film, alla andra gick och la sig efter idol så vi var ensamma uppe. Skönt för en gångs skull! Jaja, idag var det julmarknad i skolan, det var skit kul! fast ännu roligare blev det när Matilda och Saga kom <3, älskar er tjejer! Men nu ska jag hem till Saga med dom :)


Kommentarer
Postat av: Moa <333333

En härlig daa vaa?? älsk dig Sara <33333

2009-12-05 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0