PROPPMÄTT!

Har precis ätit mat, potatisgratäng och något, gottgott! ;) Fast nu känns det som om jag ska sprängas! Menmen, får väll skylla mig själv..:/ Pratade med mamma om att Matilda skulle sova här imrogon, men det gick typ inte för att dom skulle på fest? Vilket dom inte sagt till mig! Så nu är Matilda nog lite besviken på mig.. Men jag kan inte hjälpa det.. förlåt bästavän..! Får se om jag drar upp och tittat på SOS gute lite snabbt också, fast det slutar ju typ om 3 minuter så det är nog inte någon idè, haha ;) Men nu har jag inget mer att skriva om.. Så vi får helt enkelt höras imorgon, eller om jag lägger in något senare, det får vi se! Shoo Bitches! ;)



Hahah, shit ugly bild jag veet, har typ inget smink på mig så jag ser hel-flumm ut! Tagen nyss :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0