Sara Hissar och dissar!



Utomlandsresor på vintern
Alltså, vem älskar inte det? Att bara komma iväg i några veckor, när det är så kallt här hemma! Och så kommer man hem brun och snygg efter några avkopplande veckor! ;)

Matilda Jag måste ju bara hissa min underbara bästavän som finns vid min sida i alla väder, hon är bara bäst!


Väntan Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ellerhur?

Städa Som jag tidigare nämnde så hatar jag verkligen att städa mitt rum! Så in i h*lvetes tråkigt!

Gråa väderprognoser Ja, just nu ser det ju ut som om det kommer vara grått i all evighet! Bara moln, moln, regn, lite snö, moln, moln och ännu mer moln!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0