Snabbt inlägg ( trodde jag..)

Ska inte gå och lägga mig ännu, men jag kommer inte att lägga in något mer senare så jag passar på att säga godnatt nu! Tänkte kila upp och sätta på en kopp te och sen ska jag gå och lägga mig med en halstablett i munnen. En riktigt stark en så att jag bli bra någon gång! Imorgon är det ju träning, och eftersom att jag inte spelade något i Tisdags så vill jag ju spela imorgon! Men jag lär ju få panik eftersom att jag får svårt att andas när jag bara joggar? ;s Jävla förkylning... :/ Sen på Lördag är det ju match mot Endre fast då har vi typ Julmarknad på skolan så jag kan inte vara med ändå. Varför händer allt på samma gång?! Nä...kanske kan lösas. Ojojoj, jag glömmde ju att berätta det bästa av allt! Imorgon ska vi till Farmor och Farfar och baka pepparkakor! :) Mysmys, samma som varje år!  Farmor gör egen deg och alla får varsin klump. Alla får ju jättemånga pepparkakor utom jag! Vaarför tror ni att det är så..? Jo, för jag älskar degen! Det är ju liksom godare än själva pepparkakan! Håller ni inte med? ;) Så är det med nästan allt, bullar, muffins och sånt! Varför är det så? Haha, det vet jag inte, bara att jag fullkommligt ääääääälskar pepparkaks- deg! Är jag ensam om det eller? Och farmors deg slår ju allt! Hahah, längtar tills imorgon... Bara jag inte smittar ner alla andra, haha ;) Aja, nu ska jag kila iväg.. Njuta av en kväll utan några läxor för en gångs skull. Hörs imorgon! Godnatt och sov gott ♥



Haha, sommarn 09 ägde ju sönder ;)<33


Sommarkänsla? :) Längtar tillbaka..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0