SVAREN!

Frida

Blev det något smink på stan?
Kör Sanne ordentligt så du inte ramlar av? ;)
Kan du fixa design eller är det sanne som sköter den delen?
Håller du fortfarande på med tennis?

Kram!

Svar:

Jadå, foundation för min del, och foundation och rouge för Matildas del!

Haha, jodå! Stadigt och bra ;)

Det är tyvärr min kära syster som har hand om det, men skulle gjärna vilja kunna.

Nej, även fast det var riktigt kul! Det var väldigt dålig information om allt, vi blev aldrig informerade efter loven när Tennisen började igen t.ex! Riktigt dåligt!

Kram


Sanne

Vad vill du bli när du är stor?
Vilken gymnasielinje vill du gå?
Skönast att sova med lampa tänd/släckt?
Spelar du något instrument?
Varför bloggar du? <3
Hur började du blogga?
Bra låt?
Favorit mat?
Favorit affär?

Svar:

Gud vilken fråga! Jag vet inte riktigt faktiskt.. Jag vill nog jobba med mat, kock eller något sånt!

Hotel och Restaunarg eller Sam Turism, tror jag iallafall.

Det brorsipå, ibland är det riktigt skönt att  det är helt svart. Men jag som är extremt mörkrädd tycker om att ha en svag lampa tänd i ett hörn!

Nej det gör jag inte, jag har spelat piano men slutade.. Jag gillar att sjunga också! ;)

Jadu, jag tycker att det är kul att dela med sig lite av min vardag, och jag vill ju såklart få en någulunda känd blogg.. Men det är nog mest det att man får skriva av sig och så..

Min syster, detvillsäga du,  hade en blogg och jag tyckte att det var rätt coolt.. Jag började blogga på Metrobloggen, flyttade sedan över till blogg.se. Och nu har jag bloggat här i lite mer än ett år!

Ojoj, välldigt många måste jag säga! Finns välldigt många favoriter! Erik Hassles ' Don't Bring Flowers After I'm Dead' är en av dom! :)

Lasagne, mammas potatis- ruckola sallad med kyckling m.m

Cubus, BikBok. Och om jag fick välja så skulle Gina Tricot flytta ner hit, sjukt snygga kläder har ddom ju där! 




Anonym
  
 är du oskuld ?
 vem älskar du mest av dina vänner ?
 hur många har du strulat med ?
 kommer du aldrig färga ditt hår brunt ? ( skulle vart mycket finare )
 vart köper du dina kläder y smink?
 kjan d inte börja videoblogga ?

Svar:

Ja?

Herregud vilken fråga! Jag älskar alla mina vänner, men Matilda har jag kännt längst och vi känner varrandra mest, hon är min bästavän så isånnafall Matilda.

X antal personer ;)

Kanske någon gång, det vet man ju aldrig! Men har faktiskt färgat brunt en gång, och blev välldigt missnöjd..

Cubus, H&M, Vero Moda, BikBok m.m

Haha, suger verkligen på det! Plus att jag är inte dirrekt någon hejjare på att fixa hur ma lägger in dom och så heller!


Moa


Hur länge har du haft bloggen gmn?? :O

Svar:

Den här bloggen startade jag i Oktober 08, har även bloggat på Metro ett tag.


Clara.J


vad är din favoritfärg?
vem gillar du mest av alla killar? ;)
vad skulle du göra om din bästavän dog?
kommer du nånsin gifta dig ? ;P
haha, kom inte på nån bra fråga :P älskar dig :)<3

Svar:


Många, ljusrosa, vitt, ljusgrå, och massa mer! Det brorsipå vad för något det är också :)

Hihi, privat! men jag tror att du vet ;)

Gråta i år, skrika, bli as deprimerad! Men jag skulle inte ta självmord, för jag skulle leva för henne!

Jo, jag älskar bröllop! Så ja, det vill jag iallafall, med rätt kille så :)

Älskar dig med :)<3


Matilda


hejhej sara, jag undrar om jag alltid kommer få vara din bästavän, och finnas i ditt hjärta<33 love M

Svar:

Ja, självklart! Jag älskar dig massor och du kommer alltid att vara min bästavän<3


Anonym


Vem gillar du mest, av killar ? ;)

Svar:

Haha, en kille.. ;)


Bella

Hejsan! vilken gullig blogg du har (a)<3
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Om du fick välja skulle du vara blondin eller brunett?
Vad tycker du om "stor"- bloggarna?

pusspuss :)


Svar:

Tacktack :)<3

Bild och idrott!

Jag gillar mitt hår som det är nu, blont :D

Min favoriter är iallafall Paow, hon är så ärlig, ja hon är sig själv liksom! Men jag läser ju även Kissie, som är lite för divig igentligen! Fast hennes blogg har blivit tråkigare nu faktiskt! Läser även Kenza, Dessie och kompisars blogg :)

Puss :)

Ja, tack för frågorna, även fats det inte var så många! Hoppas att ni är nöjda med svaren :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0