SWEET DREAMS

Tror att det är dags för mig att hoppa i säng nu.. Det har vart en välldigt rolig ovh trevlig kväll som ni kanske har märkt eftersom att ni inte har hört av mig något! :) Jaja, vi har pratat om resor, och allt annat mellan himmel och jord! Vi åker ju till Thailand i år, och dom åker till Kanarieöarna.. Men nästa år blir det en Thailands resa tillsammans! ;) För det har vi bestämmt, iallafall jag och Jennifer! Hahah, jodå, så blir det nog.. Men nu ska jag sussa, Sovgott!

Juste, tänkte att jag kanske kunnde svara på frågorna imorgon, eller ja, det är ju imorgon nu! Haha, nej men ni får sista chansen att fråga mer nu, svara nog på dom imorgon! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0