'Björkhagas Jack Izabella'

Gud gumman vad du har blivit stor, redan 6 månader! Oj, vad tiden går fort.. Det är nästan läskigt! Men att se dig utvecklas, det har gått så fasligt fort. Du kom till oss på kvällen den 12 Juni och från att vara typ 15 centimeter hög, till nu.. Nu skulle jag gissa på att nu är kanske 25 centimeter. Du älskar att gå på tangentbordet och du älskar att vara ute och gå. Ända sen du var en pyttevalp har du varit jätte duktig på att gå i kopplet! Alldeles nyss hoppade du upp upp i mitt knä i soffan, med blöta tassar och ville pussas! Du ser så ståtlig ut när du står där på kantren av altanen och väntar på husse.. Och vilket litet skärmtroll du är! Och en liten kameraälskare, vi har hur många foton som helst på dig! Jag vet, det kanske är rätt omoget att skriva såhär om en hund.. Men jag hoppas verkligen att du vet hur mycket vi älskar dig! Björkhagas Jack Izabella ' Izza'


Jag tror att du var ca 5 veckor här, sötnos!

Här är Izza och syster Julia.

ZZZzzz...

Den här bilden tog jag på dig idag, 6 månader..

Ett nyvaket liten busfrö..!

Ja, tiden går så fort, känns som om det var igår Syster kom upp för trappen med dig i fammnen, då var du så liten och så rädd.. Då kände vi inte dig, du kännde inte oss. Men nu, nu är det helt annurlunda, du är en av familjen! Och det kommer du alltid vara, mattes lilla älskling ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0