Förlåt förlåt..

Jag tror inte att jag upopdaterade något igår alls? Shiiit, förlåt! Måste bli bättre på det! ;O Idag har jag iallafall vart i skolan, sen har jag sett på film med Sanne och så.. Ja, typ det ;) Och i skolan var vi med i tv, hahah! I ett frågeprogram. Vi skulle vunnit men det andra laget hördes typ bättre eller nåt :S Så det blev helt weird.. Just nu har jag ingte att göra, fast jag har inte kollat bloggarna ännu :) Och juste! Mamma ringde till Apollo idag, ja om resan då.. Och ja, det är ju en liten bit på vägen! Fick veta idag att jag ska till doktorn på måndag med mina ****.. Hoppas dom kommer fram till något.. :/  Aja, nu ska här läsas bloggar! PUSS

och juste, tänkte kanske ha en frågestund igen, vad säger ni om det? Men då får ni komentera om ni vall att jag ska ha det eller inte, för då vill jag ju ha massa frågor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0