Första dagen på höstlovet..

..börjar såklart med en dålig update! Jaja, idag har jag iallafall gjort lite saker. Först tog jag och syster moppen till tofta och kollade på lite möbler hos mamma&pappa, sen vid kanske 1 åkte vi till affären och köpte lunch. Vid halv 3 kom mamma hem och vi drog till frisören! :) Jag klippte upp håret ganska mycket, gjorde lite snelugg och så köpte jag och mamma någon volym sak. Resultatet kommer med bilder senare! :) Jaja, efttersom att syster har så lockigt och tjockt hår så var vi vid frissan i typ 3 timmar! Så, vi kom precis hem.. Nu ska jag kolla på lite bloggar och så! Somsagt var, bilder kommer snart! see you later bitches ;)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0