Fredag- Lördag

Matilda åkte precis hem, så nu sitter jag här framför datorn igen! Bloggningen har blivit bättre och besökarna börjar komma tillbaka, vilket är skönt :) Gårdagen var riktigt mysig faktiskt. Vi kom hem från Gården vid 11 tiden, sen satt vi vid datrn lite. Sen såg vi på film, och gissa vilken film det blev? Jo, Pippi, hahah! :) Fast Matilda somnade efter typ 30 min så jag satt uppe och såg tills det blev tråkigt, kl 2.. Då väckte jag Matilda och vi gick och la oss. Sen när vi vaknade vid 11 såg vi på en film till, typ idol-film eller nåt? Aja, sådär kul var väll den.. :/ Sen åt vi lite frukost/lunch och såg på 'SAW'. Skiit äcklig film!! Fast vi såg inte klart den för när Matilda gick vågade jag inte se mer, hahah! Och ja, nu sitter jag här, med doggy i knät och mobilen brevid mig :) Får se vad som händer sen idag.. Ciao


Jag, Matilda och Olivia för tre år sen på skolavslutningen.. Hihi, sötnosar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0