Goodnight from me and Big Daddy!

Kom precis upp från ett varmt bad och just nu ligger jag här i sängen, har precis bytt om till mjukisshorts och linne, myspys :) Resten av familjen sitter inklämmda i soffan där uppe! Och med 'inklämmda' menar jag att den soffan som vi har, var förut stor som ett hus, med 13 sittplattser och fotpall och sånt.. Och nu, vad är kvar av den?? Jo, 2 säten typ!! Bara för att snickarna behöver plats när dom jobbar! Så jag flyttade ner i min säng istället :) Och juste! Jag kom på 2 saker till som står på shopping listan imorgon!
( Mamma åker tydligen imorgon ,inte på fredag ) Nämligen Munktröja med luva och munktröja med luva + dragkedja. I really need that! Och dom ska vara gråa, mörkblåa eller svarta :) Måste ge mamma listan sen också. Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag kolla teve! Så jag och 'Big Daddy' säger Godnatt!

(om ni undrar vem Big Daddy är så är det min stora, feta teddybjörn haha! ;)




Sorry för dom dåliga bilderna, webcam uknow ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0